اجرایی‌شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساده‌ترین کاری که می‌تواند شما را از ابتلا به یک نوع سرطان نجات دهد توموری نادر اما خطرناک در مردان | انواع سرطان تناسلی مردان، علائم، عوامل خطر و درمان‌ها
سرخط خبرها

بارش باران و برف در خراسان رضوی از عصر امروز | دمای شبانه مشهد به منفی ۹ درجه می‌رسد (۵ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۴۶۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
بارش باران و برف در خراسان رضوی از عصر امروز | دمای شبانه مشهد به منفی ۹ درجه می‌رسد (۵ اسفند ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز شاهد بارش باران در سطح استان و سپس شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان باشیم.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر امروز شاهد بارش‌های رگباری از نواحی شمال و شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: انتظار داریم طی فردا و روز دوشنبه تا اوایل وقت روز سه‌شنبه با توجه به کاهش محسوس دما بارش‌ها در سطح استان به ویژه در نواحی شمال، مرکز و ارتفاعات جنوبی به شکل برف و در دیگر مناطق به شکل باران و برف باشد.

آهنگر زاده با اشاره به رگباری بودن بارش ها، ادامه داد: طی امروز احتمال آبگرفتگی، روان آب و وقوع سیلاب به ویژه برای نوار شمالی و شمال غرب استان پیش بینی می‌شود. همچنین با فعالیت این سیستم از امروز بعدازظهر و طی فردا وزش باد شدید در اکثر نقاط استان به صورت لحظه‌ای رخ خواهد داد.

شایان ذکر است که این شرایط باعث کولاک برف در نواحی مستعد و کوهستانی می‌شود. همچنین تشکیل مه و کاهش دید در اکثر مناطق استان رخ خواهد داد و لغزندگی معابر و اختلال در سیستم حمل و نقل جاده‌ای نیز پیش بینی می‌شود.

آهنگر زاده تاکید کرد: کاهش محسوس دما از فردا در سطح استان آغاز و روند کاهش دما تا صبح سه شنبه در سطح استان ادامه دارد و، اما هوای سرد تا اواخر هفته ماندگار است. انتظار داریم روز دوشنبه حداکثر دما در نواحی سردسیر به زیر صفر برسد و دمای شبانه به منفی ١٠ درجه برسد.

به گفته وی بارش‌ها از عصر امروز در مشهد آغاز و طی روز‌های فردا و پس فردا بارش‌ها به شکل برف باشد.دمای شبانه مشهد فردا شب به منفی ٧ درجه و روز یکشنبه به منفی ٩ درجه برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٢ و ١٢ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٢ درجه و در سردترین ساعات به منفی یک درجه خواهد رسید. اکنون دمای مشهد ١٠ درجه است.

طی شبانه روز گذشته، فریمان با منفی ۴ درجه و مهولات با ١۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از رشتخوار با ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->